|
Basiese struktuur van Delphi (weergawe 7) |
|
1. Hoofkeuselys / Main menu (maak lêers oop, hardloop en verander eienskappe van 'n projek) 2. Ontfoutingsnutsbalk / Debug toolbar (hardloop program deur die knoppie met die groen driehoek te druk) 3. Komponentpalet / Componente palette (kies komponente deur die ikone te gebruike) 4. Object TreeView (Objekte wat in die program voorkom) 5. Vorm / Form (Vorm waarop komponente geplaas word) 6. Objeknutsvenster / Object Inspector (Plek waar eienskappe verander kan word en gebeurtenishanteerders met 'n gebeurtenis soos die druk van 'n knoppie geassossieer kan word. ) 7. Koderedigeerder (Eenheid)/ Code Editor (Unit) Plek waar programkode geredigeer kan word |
WENK: Om tussen die vorm en die eenheid (in die koderedigeerder) te spring gebruik F12
Terug na Delphi
Basiese Komponente/Strukture
© JAK Olivier (2008)
Webwerf: http://www.jako.nom.za/
E-pos: olivier@teachitza.com